"Mektup yazmak, bir anlamda "sessiz bir konuşma" gibidir. Özellikle aile ve akraba çevresi ile yakın ilişkilere sahip insanların mektuplarında zaman zaman yazanın yalnızlığı, özlemi, korkusu ya da sevincini görebilmek mümkündür. Bu anlamda içsel bir hesaplaşmadır da aslında... Mektup yazma eylemi, aynı zamanda bir "iz bırakma" arzusunun da sonucudur. İçeriğiyle zamanla konuşan bir evraka, tarihi bir belgeye dönüşür. Sonuçta Osmanlıca mektuplarda kullanılan hitap biçimleri, dua cümleleri, edebi tamlamalar bile bir gerçeği bazen imalı bazen de olduğu gibi yansıtır." - Arka kapaktan. Sahafımızın ikinci yayını gururla sunarız. Orijinal kapağında. Detay bilgi için iletişime geçiniz.