bir sokağın köşesinde unuttum kendimiadımı çağıran olmadıbir yanım çocuk kaldı hâlâbir yanım çoktan toprağa karıştı
yine de yazıyorumçünkü susarsam yok olurumkelimelerim bile yorgun artıkama hâlâ insan kalmaya çalışıyorum...